Laget sammen med
Om prosjektet
Dette er historien om da Kantega brukte hele Norge som rekrutteringsbyrå. Om designertanter, utviklernaboer og kodekompiser.
Målet var å øke kjennskapen til Kantega, komme i dialog med aktuelle kandidater og ansette flere folk i Oslo, Bergen og Trondheim. Finnerlønn ble sett mange millioner ganger, førte til all-time-high besøk på Kantega sine rekrutteringssider og resulterte i et smått utrolig tilfang av over 1000 kandidater. Kantega ble belønnet med sølv i ANFO Magnet Awards 2022 - NM i employer branding.
Dette caset har tatt et ganske vanlig grep i rekruttering, gjort en ørliten justering og med det snudd opp ned på hele greia. Et kreativt grep som juryen likte godt – og dessuten en utforming som står ut og definitivt skiller seg fra bransjespråket, med en leken tegnet strek. Ja, for hvorfor må du betale tips-bonus kun til dine egne ansatte når hele Norge kan hjelpe deg med rekrutteringen? Sølvet i åpen klasse går til Kantega og Finnerlønn.
Finne på noe sammen?
Enkelt. Send en epost til Trine eller Tor Martin.