Kreativitet først – det funker best.
Den viktigste posisjonen du kan ta ligger i hodet på folk. Problemet er at det har blitt så trangt om plassen.
Så hjelper det lite å skrike så høyt du kan, for ingen liker masete reklame. Derfor er det lurt å lage konsepter som oppleves relevant, med idéer som tilfører noe originalt og annerledes. Da blir du lettere å huske – og folk får lyst til å velge deg.
Kreativitet er et supert verktøy for å øke salg, markedsandel og omdømme for over tid. Og i kampen om oppmerksomheten finner du vår kjernekompetanse.
Få hjelp til design, merkevarebygging og andre godbiter.
En tur innom eplehagen for å finne problemet og det som er interessant å vite om kategorien, merkevaren og kundene dine.
Få hjelp til å utvikle identiteten og merkevaren du har i markedet. Tydelig, relevant og med egenart.
Kreative konsepter som får høy oppmerksomhet og som slår alle kommunikasjonsmål, hver gang.
En god identitet har tydelige premisser - men er fleksibel i bruk. Det er forresten greit om du ikke liker gult.
Fra abstrakte idéer, til illustrasjoner som forenkler det som er vanskelig å si med ord.
Spør oss om typografi, layout, redaksjonell design og produksjon av markedsmateriell. Til alle kanaler og plattformer du kan tenke deg.
Kampanjer som scorer høyt på kreativitet er 6 ganger mer effektfulle enn kampanjer som ikke gjør det.
Når du skal lage informativt og engasjerende innhold for nettsiden din eller i andre digitale kanaler.
Det er lite som slår god historiefortelling gjennom ekte film og bilder.
Hvordan få til et godt samarbeid?
Vi tror på et par enkle ting. Fungerer like godt hver gang.
01
Vi liker å ha takhøyde for gode faglige diskusjoner - slik at vi kan utfordre og lære av hverandre.
02
Forankring er nøkkelen til alt godt. Du kan noe, vi kan noe, så smelter vi det sammen.
03
Det er alltid lurt å ha klare mål og premisser for hvordan vi skal jobbe sammen.
04
Vi er tilpasningsdyktige og bruker de verktøyene du foretrekker.
05
Superponni er aldri langt unna. Vi svarer som regel samme dag. En sjelden gang dagen etterpå.
Når du kommer med en problemstilling, så skjønner vi at den helst skulle ha vært løst i går. Da er erfaring gull. Vi er erfarne problemløsere som kan hjelpe deg med det viktige.
Finne på noe sammen?
Enkelt. Bare send en epost til Trine eller Tor Martin ☺